Featured Post

30 November 2011

defne'nin hediyesi

o kadar zaman bloga girmezsen, şifren bile unutulur gider işte füs...şifreyi yenileyene kadar göbeğim çatladı!
oysa ki sadece, defne'nin dayıma ve meloş'a hediye ettiği resmi koyacaktım bloga...
defne geçenlerde ilk defa meloşlar'da yatılı olarak kalacaktı, çok heyecanlıydı, onlara bir resim yapacağım dedi ve bu resmi yapıverdi.
çok söze gerek yok, resmin bir yanında elele tutuşmuş dayım ve meloş, diğer yanında mutlu ve huzurlu defne var, çiçek filan da götürdüğümüz yoktu dayımlara ama öyle çizmek istemiş:) özellikle yüz ifadeleri çok hoşuma gitti...


normalde "I love" yerine "love I"'ı tercih ediyor defne, netekim resmi koyduğu zarfta kendi tarzına dönmüş:)

4 comments:

  1. Cok guzel cizmis yaw. Dayi ne guzel uzatmis elleri, cekiyo sanki melosu. Defenin de ayakkabilara bittim, kac numara giyiyo su anda, ona bi ayakkabi alayim. 10 numara 10 . Sebnem.

    ReplyDelete
  2. topuklu alma da:) efe'sini de çizebilir bir gün bu özlemle...çok ösledim diyor da başla birşey demiyor...

    ReplyDelete
  3. defne muhtesemsin, cizgifilm ve kurupasta ozgurlugunu meloslarda doyasiya yasiyo iste onun mutlulugudur yuz ifadeleri :-)

    ReplyDelete
  4. bak çok doğru dedin fulya:)

    ReplyDelete