Featured Post

10 December 2013

kim tutar füs seni?

2 sene önce aralık ayında blogumda hoş bir çalışma yapmıştım. 30 gün boyunca her gün yapmayı istediğim şeyleri listelemiş, sonra da kendimi yaptıklarım ve yapamadıklarımla ilgili değerlendirmiştim...Yaparken de çok keyif almıştım...
Bu sene için de aynı niyetim vardı ama kısmet bugüneymiş...
*
10 Aralık'ta başlamış olayım bu seneki çalışmaya...Bu sefer daha minik listem:)

-Dizimi incittiğimden dolayı aksattığım tibet egzersizlerini her sabah yapacağım..
-Blog'a her gün yazacağım...

Aslında derdim blog yazmakla. Koçluk görüşmeleri yapıyorum bu ara. Staj dönemindeyim. Başka insanlarla bu yolla bir temas kurmak çok yeniliyor beni. Başkalarıyla teması kuvvetlendirirken kendimi de ihmal etmeyim diyorum:)
Siz nasılsınız bilmem ama ben genelde düşünce balonu şeklinde dolaşırım. Çok düşünürüm. Çevremden "Füs çok düşünüyorsun!" yorumları da almışlığım vardır.
Geçen gün Mithat, "Ruhsal Astroloji" diye bir kitap okuyordu. Ben her zamanki gibi biraz alaycı bir tavırda (spritüel konulara hafif mesafeli yaklaştığımdan) "ee ben nasılmışım astroloğum?" dedim Mit'e. Bir okumaya başladı, "Yahu bu okudukların beni anlatıyor, bana mı böyle denk geldi yoksa?" dedim. Diğer burçlar da, kişinin yapısına oldukça uygun çıkıyormuş. (Belki de kişi, kendine uygun bulduklarını aralarından algılamayı seçiyor? bilemedim...). Diğer burçları okumadım ancak okuduğum ruh burcu açıklamasında kendime yakın bulduğum çok şey oldu. Detaya girmeyeceğim ama bana en çok dokunan kısımlardan biri şu oldu: Benim ruh burcumdaki insanlar, o kadar çok yönlü düşünürlermiş ki, bazen bu kadar boyutlu düşünmekten hiçbir yöne gidemezlermiş...

Yani düşün düşün...:) Çok da üstüme gitmeyim, düşünmek insan olmaya dair birşey, güzel birşey... Ancak şunu da biliyorum, düşüncelerim balon olmaktan çıkıp, yazıya aktığında daha tamamlanmış hissediyorum kendimi. Yazmaya ara verdiğimde, o balonların içimde patlatma raddesine geldiğini de hissediyorum ki, buna hiç gerek yok:) Eee seni tutan ne Füs diyebilirsiniz? İnsanı kendinden başka tutan biri olabilir mi? derim ben de size...
Kendime "kim tutar Füs seni!" diyor, yeni yıla kadar her gün yazmaya niyet ediyorum...

Uğurlar ola! Heyyamola...

Ee ne demiş ünsüzün biri;
"Eylemdir hayatı gerçek kılan!"





3 comments:

  1. Her gün yaz, biz de okuyalım. Hatta beni de daha çok yazmaya zorla. Yazmak düşüncenin netleşmesini sağlıyor. Ben de daha düzenli ve çok yazmak istiyorum. Senin yazılarından da çok şey öğreniyorum.

    ReplyDelete
  2. Defne çok hoş birşey oldu. Biraz önce, senin bir yemek kitabını önerdiğin blog yazını okumuştum. Hatta yemek yapmayı seven bir arkadaşım var, ona bu kitabı alayım demiştim. Aradan 5 dakika geçti geçmedi, eşim Defne Tozan sana yorum yazmış dedi:)
    Bence de daha çok yaz Defne. Sevindirdin beni yorumunla. Birbirimizi dürtelim, yazalım:)

    ReplyDelete