Featured Post

18 December 2013

Mikrop Çık Ortaya!

Develer tellal, pireler berber iken,
Filler tepişir, çimenler ezilir iken,
Biz grip olup, yataklara serilir iken... memleketimde neler olmuş neler...
*
3 gün grip oldum yattım, yalnız ve güsel memleketim coşmuş! Kutu kutu pense oyunlarına geçilmiş...Hadi bakalım, daha neler göreceğiz? Merakla izliyoruz...
*
Aslında hastayken de, gündemden pek kopmamışız sanki? Niye mi böyle söylüyorum?
Defne günlüğüne, hastalığımızla ilgili bir şeyler yazmış. (İzniyle paylaşıyorum.)
İlk okuduğumda, gülüp geçmiştim yazdıklarına. Ancak, memlekette olanları duyduktan sonra okuduğumda, oldukça manidar buldum söylediklerini, mecazi geldi dedikleri bir bakıma da, ondan böyle söylüyorum...
Siz ne dersiniz?
Mikrop çık ortaya
Mikroplar küçük şeylerdir. Onları göremeyiz. Küçük oldukları için hemen içeri girerler.
Mikroplar kirli alanlarda yaşarlar. Biz sağlıklı ve temiz olmassak bizim başımıza daha neler gelir bir bilseniz.
Bügün hasta oldum annemle birlikte. Günlüğümden sevgilerle...




No comments:

Post a Comment