Featured Post

13 February 2012

karlı istanbul günleri...

Eveeet, gelelim karlı İstanbul günlerine...Kar biteli çok oldu ama ben arkasından yazabiliyorum işte.
Basel'den uçağı kaçırmamıza, en çok ablamlar İstanbul'da bizi bekliyor diye üzüldüm.
Neyse ki, öğleden sonra bir uçak bulabildik de, İstoş'a gelebildik. Zaten sonra kar öyle bir bastırdı ki, değil ülke değiştirmek, karşı yakaya bile geçmek mümkün olmadı.
İyi ki de olmadı! Ben karı çok seviyorum. Müthiş bir huzur veriyor bana. Sadece kar yağışını seyretmek bile çok keyifli...
Hele bir de, hep özlediğim ablam ve yiğenim de yanımızdaysa...
Oh ne güsel oldu, evde, mahallemizde mahsur kaldık. Ablamlar İstoş'u gezemedi ama olsun, birbirimize doyduk:) Bol bol kartopu oynadık, eciş bücüş kardan adamlar yaptık. Gece-gündüz karlar üzerinde gırç gırç yürüdük, lapa lapa yağan karı seyrederek...
Starwars filmlerini seyrettik her gün. Defne'nin izlediği bölümler kısıtlı olsa da, ana karakterleri öğrendi artık diyebilirim.
Senenin belli günlerinde kar yağmalı, kış kışlığını yapmalı. Hepimizin zaman zaman çocuklar gibi şen olmaya ihtiyacı var!
Güzel bir sömestr yaptık vesselam. Tabi Defne için tatilin bitmediğini pazar akşamı henüz bilmiyorduk...
Pazartesine hafif ateş ve döküntülerle uyandık. Su çiçeği Defne'ye misafirliğe gelmişti!
Defne aşılı olduğu için, bu hafta hastalığı gayet hafif atlattı ancak bulaşıcılığı var diye, Defne'yi okula da gönderemedik.
Yarına okula başlamayı umut ediyoruz:)
Size kar temasına uygun; Teoman'ın Kupa Kızı ve Sinek Valesi şarkısıyla hoşçakalın diyorum. (Not: Şarkının sözleri mecazi olarak çok hoş ("...bir kaaaar tanesiii ol, kon dilimin ucunaaa, bir kar tanesiii eri ağzımdaaa...) ancak pratikte uygulanması kolay olmayan bir şeymiş, denedim, çok kar yağması lazım, karın dilinin ucuna konması için:)


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...May the force be with you!


2 comments:

  1. Aaa defne kardanadamin burnunu yiyooo....
    Ne cicegi oldugunu tam anlamadik ama gecmis olsun defnos!

    ReplyDelete
  2. sorma, kartopu oynarken kendini biras fasulyeden gördüğü için, sıkıldı, oturdu havuç yedi:)
    ne çiçeğiyse ,döktü eteğindekileri gitti , uğurlar ola!

    ReplyDelete