Featured Post

13 August 2012

evde minik değişimler...

Şu anda evin tek kullanılabilir yerinden yani mutfaktan yazıyorum. Ev dandini durumda, neden mi?
Bu sene Defne ilkokula başlıyor! Hadi dedik, bebek odasından çocuk odasına geçme vaktidir! Defne'nin odasını boyatalım, odayı biraz daha değiştirelim. Defne'ye odasını boyatma fikrini sorduğumda neşeyle atladı fikrin üstüne. "Evet boyatalım, lila olsun!" Super! Ben de havaya girdim, hemen boyacı ustayı aradım, bugün için anlaştık. Haftasonu Defne'nin odasını boşalttık. "Aaa odayı toplamaya başlayınca, kapladı mı beni bir hüzün?" Daldım gittim. Bir dönemin kapanışı işte! Gitti bebek bordürleri, boyanmış duvarlar, oynanmış oynanmamış oyuncaklar...Başlıyor işte yeni bir dönem...Neyse ki çabuk çıkardım kendimi o hüzünlü durumdan. Sonra diğer odaları dolaştım, "dur ya, bizim oda da boyansa iyi olur, ee salonun da vakti gelmiş" derken hemen hemen tüm evi boyatmaya karar verince, bugün kalakaldım tabi mutfakta. Usta, koku olmaz demişti ama gayet de keskin bir koku var etrafta, gece kalınmaz yani, hoş belki hole bir yer yatağı atarak evcilik misali uyuyabiliriz yerde? (Tabi bu şahane fikrimi henüz Mithat'la paylaşmadım. Defne'ye söylediğimde heyecanlanır diyordum, o bile pek ciddiye almadı beni:) Neyse akşam için dayımları  arasam fena olmayacak...Boya daha 3 gün sürecek, bakalım kahramanlarımızı nerelerde göreceğiz?
Ev bu kadar almış başını gitmişken iyi yazıyorum gene di mi? Ne yapayım, ustalar gitti, evden çalışmam bitti, Defne aşağıda arkadaşlarıyla oynuyor, Mit yolda, bi nefes alayım dedim! Semizotu da pişir beni diye bana bakıyor tezgahtan ama hiç kalkasım yok.

güle güle filli, zürafalı bordürler...

böyle salkım saçak saçlarla boya yapılır mı?

saçlarını toplattırmadı ama iyi duvar işi yaptı, saçları beyazladı çalışmaktan:)
Ev bir güsel yerleşsin(daha yolun çok başındayız ama:) daha yazacaklarım var...
Hadi görüşürüs...


4 comments:

  1. ooo büyük işe kalkışmışınız. ben efe için mutfak masasında ödev yapsın, odası aynen kalsın havamdayım şu anda ama gaza da gelmedim deil :)

    ReplyDelete
  2. büyük işe kalkıştığımızı, kalkıştıktan sonra anladık edim ama olsun iyi oldu, başlayınca elbet bitirilecek...efe'nin de hoşuna gider bence:)

    ReplyDelete
  3. Cocuk isci calistiriyorlar,olmadi bak cik cik cik :)

    Yeni haliyle gule gule oturun. Guzel, mutlu gunleri olsun cocuk iscinin :)

    ReplyDelete