Featured Post

31 December 2012

iyi seneler:)

bu ay her gün yazacağımı söylemiştim değil mi?:) önce eğitim, sonra grip ve son hafta bastıran iş yoğunluğu...eğitimle birlikte açılan pandora'nın kutusu...bu kutuyla ne yapacağımı tam bilememenin verdiği hafif panik, sıkışma, sindirememe, gelgit halleri...
ooof nasıl bir yeni yıl yazısı oluyor:) yok yok şu an gayet iyi hissediyorum kendimi! ama insanın kendini deşmesi, şöyle bir sarsması lazım arada...bu dönemde; kendi arızalarımı görmek, onların kimini kabul edip kimini değiştirmekle ilgili aksiyon planları yapmak iyi geldi bana...

bu yazıyı yazarken gene, şule gürbüz'ü düşündüm, seneyi şule gürbüz ile kapatayım istedim:

...insan kendini değerlendirmede karınca ve diğer herşey gibi sade, memnun ve yolunda değil. Yani oluşa razı değil. Bir yapsa yaptığını fark eden on bakış arıyor, bulduğu anda da daha yapmaktan vazgeçiyor, seyirlik oluyor. Ama kendinden razı olmak, rıza göstermek, olanı beğenmek, sofrasını beğenmek, kendi içini açıp da şöyle bir "fena da değil" demek çok da kolay birşey değil... 

işte ben 2013'te bu işi kolaylaştırmaya niyetleniyorum:) "kendinden razı olmak" ne güzel bir tanımlama değil mi?

senenin son gününü bu düşüncelerle yolculuyorum. içerde yılbaşı için uydurduğum yemek pişiyor ya da yanıyor! mit de evde. o da birşeyler yazıyor. birazdan defne'yi okuldan almaya gideceğiz. akşam; kafamıza göre müzik, dans, şarap, arkadaş sohbeti...ee daha ne olsun diyorum kendime...aklıma can yücel geliyor bu sefer de...
 "...arkadaşım hayat bu daha ne olsun? ama en önce ve illa ki sağlık olsun...

hepinize sevdiklerinizle sağlıklı, iyi seneler...

not: canlı, hareketli bir müzikle seneye veda edeyim istemiştim ama dilime fikret kızılok'un zaman değirmeninden bahsettiği "ama babacığım" şarkısı takıldı. çok güzel, hafif hüzünlü bir şarkı, senenin ilk günü iyi gelir sanırım:)

3 comments:

  1. senenin ilk gunleri benim icin de ite kaka basladi ama, cozulmez degil hicbir sey, EN IYISINDEN, MUTLUSUNDAN, DOLU DOLUSUNDAN SENELER...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hepimiz için keyifli bir sene olsun fulyacım, mayıs'ta uçuyorum yanına ama sen daha öncesinde gelirsin sanırım buralara?;)

      Delete
  2. Dediğin gini "Önce sağlık" gerisi zaten gelir Füscüm:)

    ReplyDelete