Featured Post

01 February 2014

Çabuk İyileş Nejat İşler!


Bugün Migros'un dergi bölümünde "Ot" un yeni sayısını almak için, dergiye elimi attım. Dergiyi elime aldığımda, kapakta Nejat İşler'in yazdığı birkaç satırla ve fotoğrafıyla karşılaştım. O satırları okuduğum anda, gözlerim doldu, boğazım düğümlendi. Migros'un ortasında olmasam, hüngür hüngür ağlardım. Sonra biraz toparlandım, "neyse ki sağlık durumu iyiye gidiyor" gibi şeyler mırıldandım kendi kendime ve dergiyi alıp hızlıca çıktım marketten.
Ot'u alırsınız muhtemelen (alın da:) ama Nejat'ın, dergi kapağındaki şiirini bloguma da koymak istedim. Ne güzel yazmış değil mi, güzel adam?
Güzel adam, harbi adam, seni seven, hayat kronometreni tutan çok, çabuk iyileş!

Zamanla aram pek iyi değildir.
Bunun dışında kendimi
şanslı sayarım yine de...

Yalnız kalmakla ilgili
bir sorunum yok. Sadece
nefesini sevdiğim birinin 
yakınlarda olması beni rahatlatır.

Bencilce bi şey, biliyorum.
Ama birbirimize ihtiyacımız 
olduğunu hissediyorum 
ve bunu değerli buluyorum.

Zaman nefes almakla
geçen günler değil,
birinin aklında olmakla
ilgili biraz...

Hayatın 
kronometresini
sen değil, senin yanındaki tutar.

O kadar.

Nejat İşler 


No comments:

Post a Comment