Featured Post

12 November 2013

dile benden ne dilersen...

Monster High çizgi filmlerini biliyor musunuz? Şu sıralar Defne'nin popüler çizgi filmlerinden...Barbi ve Wings'lerin "sadece güzeller iyidir" dünyasından sonra ilaç gibi geldi bana. Buradaki kızlar da havalı ancak karakterler matrak, karakterlerin hepsi canavar kökenli:) Abbey favorim!
*
Serinin "13 Dilek" adlı yeni bir filmi çıkmış. Dvd'sini aldık. Filmi seyrederken arada şekerleme yaptığım için, neden 13 dilek olduğunu bilmiyorum ancak film Defne'nin pek hoşuna gitti. Filmden sonraki konuşmamızdan...
"Ee senin 13 dileğin ne Defne?"
"Söyleyeyim."
"Yok söyleme, yazmak ister misin? Hem bana da sürpriz olur?"
" Olur." dedi.
Oturup kendince şunları dilemiş:) 8 yaşındaki dileklerini ileride nasıl değerlendirecek merak ediyorum...

Onun dileklerini okuduktan sonra, ister istemez hayattaki kendi dileklerimi düşündüm. Sayısı azdır ancak bir şeyi yürekten dilediğim zaman, öyle ya da böyle, o dileğim hep olmuştur. Tabi benim istediğim zaman ve şekilde değil, hayatın kendi akışında...
O yüzden, güvenmek gerek yüreğin gücüne... Bu secret felan değil. Sadece, hayatta bazen kendimize bile söylemekten çekindiğimiz dilekleri, yürekte söndürmemek gerek diyorum... Kimse sana inanmasa bile, kendine inanmaya devam etmeli insan...Tabi önce kendine inanmalı insan...
Monster High, diyip geçmemek lazım, nerelere götürdü canavarlar beni:)
Sizin dilekler ne durumda diye sorayım mı?

No comments:

Post a Comment