Featured Post

17 March 2013

haftanın top 10'u

bugün ne yazsam diye düşünürken; bu hafta beni keyiflendiren, iyi hissettiren şeyleri yazmak geldi aklıma... kimi çok minik ama haftaya bakınca ilk etapta aklıma gelenlerden olduklarına göre, yazılmaya değerler...

1-mit'in bana yaptığı nefes seansı:
mit'in nefes koçu olma yolunda olduğunu söylemiş miydim? evdeki doğal koçumuzu yakalamak için, biz de kendimizce birşeyler yapıyoruz işte...
mit her "sana nefes seansı yapayım mı?" dediğinde, " aa, ben gayet iyiyim, ihtiyacım yok" hallerine giriyordum. ama mit yapınca, gayet de iyi geliyordu. geçen gün sorduğunda, bu sefer bi laf etmeden, mit için tamam dedim. ve gördüm ki, illa kötü olmam gerekmiyor nefes seansı almak için. iyi hissederken de, daha da iyi hissettirebiliyor transformal nefes... bir nevi meditasyon, kendinle olma zamanı...
o gün, bu konuyla ilgili anlamsız bir önyargımı kırdığım için de, ayrıca sevindim. sağolasın hocam:)

2-baharda açan sıklamenlerimiz: kışın nazlanıyorlar ama baharda açıyor bizim sıklamenlerimiz, bir sabah balkonda hepsini açmış görünce çok sevindim:)

3-eski arkadaşlarımla keyifli bir akşam yemeği: eski arkadaşlar, yıllanmış şarap gibi, lezzetine doyum olmuyor...

4-defne'nin şiir yorumları: bir arkadaşımın kendi şiir kitabı var. bir gece defne'nin odasında o kitabı unutmuşum. sabah yanına geldiğimde, arkadaşımın bir şiirini okuyordu. şiirle ilgili yaşına göre, bence çok güzel yorumlar yaptı. arkadaşımla defne üzerinden hoş bir paylaşımımız oldu. (henüz arkadaşımın iznini almadığım için şiirini ve defne'nin yorumlarını paylaşamıyorum.)

5-işle ilgili bir araştırma yaparken, rastladığım ve keyifle dinlediğim bir şarkı: bu şarkıyı daha önceden duymuşluğum vardı ama ofiste kulaklıkla yüksek seste dinlemek çok iyi geldi.



6-fulya'nın london'dan kesin dönüşü: birçok sevdiğim uzakta. işte o sevdiklerimden fulya'mın dönmesi, bizi ailecek çok mutlu etti. defne ruh ikizi geldiği için, ilk gece fulya'yı bize kaptırmadı tabi:) ilk geceden birkaç foto...

fulya'ya hemen ojeler, takılar, tokalar gösterilir...

özenle ojeler sürülür...

daha önce yapılan resimler paylaşılır, birlikte resim yapılır...

parfümsüz olur mu?
(süslenme insanın içinden gelen bir şey, fulya ile defne'yi izlerken, buna bir kez daha kanaat getirdim) 
7-bilge kadın şule gürbüz'le yapılan röportajdan bir bölüm: 

"şunu demek istiyorum, dünyada her zaman birşeyler vardır, başka bir ruh bir yerlerde kıpırdanıyor, bir takım oluşlar meydana geliyordur. bunlar kimse fark etmeden olur, kendi yapacağını o halle yapan ile olur, herkes ya da başkaları ne halde acaba dediğin an, yapacağını, hatta yapman gerekeni yapamazsın. bu ötekini kıymetsiz bulma değil, sana fısıldanmış sırrı kaybetmeme hususunda çok sakınımlı olma ve gizlenmedir. gizlen ki, ortaya çıksın, sakla ki kaybolmasın. her iş böyle... başka seslere kulak kabartıp, "acaba bizimki?" dendiği an müziğimiz bitti."
(bir+bir dergisi, sayı 20)

8-şebo&fır ile tüm gün mail üzerinden yaptığımız geyik: o gün nasıl bir modumuzdaysak, aşıklar gibi atıştık 3 kişi mail üzerinden. kahkahalarla güldüm, dostlarınla sınırsız saçmalama, kopma gibisi yok...

9-michael jackson&cirque de soleil show: cirque de soleil show kendini tekrarlar mı?, seviyoruz show'larını ama biraz da pahalı değil mi biletler? nasıl olacak bakalım? gibi sorularla gittik show'a ama iyi ki gitmişiz. michael jackson şarkılarını çok güzel bir koreografi ile sundular. akrobatik showlar çok yoktu ancak kostümler, sahne dekoru gerçekten çok iyiydi. defne show sonunda "anne hayatımda gördüğüm en iyi gösteriydi" dedi:) o gazla eve geldiğimizde, MJ'nin bir de belgeselini seyrettik. ertesi gün, evde michael şarkılarıyla dans ederek, mutfakta iş yapıyordum...iyi geldi bize, iyi:)
show'dan kısa bir bölüm:


10-haftanın yorgunluğundan sonra, cumartesi kestirmek için bana tanınan 1 saatlik süre: tamamiyle bana ait, hiçbir şeyi düşünmeden, sadece yatıp uyuduğum nefis 1 saat! teşekkürler mit ve def:)

veee soğuk havadan sonra mis gibi gelen sıcacık bir banyo: o banyodan sonra bu yazıyı yazmaya karar verdim:)

top 10 gibi oldu, biraz da daldan dala...siz de paylaşsanız size iyi gelen şeyleri, aslında ne sevinirim...

hepinize iyi pazarlar...

7 comments:

  1. arkadaşlar bi koçluktur gidiyor sizde, bize de bi el atarsınız artıkın. yaşamdır, nefestir...

    siklamenlerin yine şahane

    ReplyDelete
    Replies
    1. senin evde 2 tane doğal koç var zaten;)

      Delete
  2. 3 numaradaki eski arkadaşlardan biri olarak yazılarını keyifle izlediğimi söylemeliyim canım. Sana da iyi Pazar'lar :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. teşekkürler nilocum, bilmukabele:)

      Delete
  3. Okurken çok keyif aldım. Hayat akıp gidiyor ve bir çok keyifli top 10'lar 20'ler var aslında. Odağımı pozitife çevirmek için iyi bir motivasyon oldu saol:) Top10'un da bildiğin üzere en çok Defne'nin yorumlarına bayıldım. Şiir kitabıma verdiği değer, saygı ve samimiyet çok değerliydi. Çok teşekkür ederim. Yorumları benim için altın değerinde.. Sevgiler ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeni kitabını bekliyoruz sinemcim defne ile;)

      Delete
  4. Yaşama sevinci fışkırmış füsunum yazından, bahar geldi kim tutar seni:)
    İlk 10 da olmak da mutlu etti bizi :)
    The queen.

    ReplyDelete