Featured Post

29 March 2013

hayata 15 gün ara!

bu seneki afişten biras çekindiğimi söylemeliyim, zor anladım ne olduğunu...
evet ist. film festivali sponsoru akbank'ın bu seneki festival sloganı bu: "hayata 15 gün ara!". güsel bir tanımlama ama benim en çok hayat bulduğum yerlerden biri sinema olduğu için, bu sloganı şöyle yorumlayabilirim kendim için: "rutin hayata 15 gün ara!".

geçenlerde çok hoşuma giden bir şey okudum sinemayla ilgili. murat erşahin yazısında yazmış. bir yer gösterici bilgece bir söz söylemiş kendisine:
"sinema öyle bir illettir ki, gözü bozduğu gibi; aklı da bozar!" kendi de eklemiş sonuna: "aklımız bozuldu. iyi ki:)". bence de iyi ki bozuldu aklımız...

istoş'un en sevdiğim şeylerinden biri festivalleri sanırım. ( bunu söylerken, "istoş'un en çok sevdiğim halleri" başlıklı bir yazı yazmak geldi aklıma?)

neyse, ilk filme defne ve efe ile birlikte gidiyoruz. onlarla festivale gitmek çok güsel bir duygu. bu sefer geçen seferki gibi, çocukları türkçe altyazılı fransız filmine de götürmüyorum, neyse ki:) (bakınız geçen seneki fest-mutluluğa boya beni)

bu festivalde, iş sebebiyle bir haftasonu istoş dışında olacağım. sonraki hafta da, 5 gün eğitim var. o yüzden çok filme gidemeyeceğim. ama kısaca seçtiğim filmleri yazayım...

iki arkadaş
aklımı oynatacağım
cennet: aşk
beşinci mevsim
henüz birşey görmediniz
kapital
camille claudel
sen aydınlatırsın geceyi

belki birinde karşılaşırız? her an bilet almadığım bir filme de sarabilirim tabi,  sinema kapılarında fazla bileti olan var mı?" diye soran, tanıdık bir ses duyarsanız şaşırmayın...:)

hadi görüşmek üzere...

1 comment:

  1. füsun: Efe hani geçen sene beraber festivalde filme gitmiştik, bu pazar defneyle festivalde bir filme gitmek ister misin?
    efe: evet isterim.
    füsun: yalnız ben fazla 1 bilet bulamazsam defne ile sen gireceksiniz beraber olur mu?
    efe: film hangi dil?
    füsun: hahahahaha...

    sizlere bu sene iyi seyirler, ben yokum füsunum.
    the queen :)

    ReplyDelete