Featured Post

25 March 2013

seçimler ve sonuçlar...

bir pazar gecesi..."blog mu yazsam, kitap mı okusam, dergilere mi baksam, eğitim notlarına da bakmak istiyorum..." bir gecede bir sürü şey yapmak istiyorum. işte böyle düşüncelerle "hadi" dedim, "kısacık birşey yaz bloga, sonra okumak istediklerine bakarsın."
amma velakin bilgisayarı açmamla, gerçekten kafamda yapmak istediklerimden dakika dakika uzaklaşmaya başlıyorum... "dur bi yahoo'ya bakayım, peki facebook'ta neler varmış?, dur şunu da bir izleyim, tamam sonra bloga döneceğim..." derken, pııııııır uçup gidiyor zaman. oldu mu şimdi?
ee oldu, böyle oldu, ne yapalım, "seçimler ve sonuçlar" diyorum sana füscüm. saat 01:00, pazartesi oldu bile. haftaya uykumu almış bir şekilde başlamak istiyorum.
*
o yüzden en iyisi, blogda daha önceden başlayıp bitirmediğim yazıyı tamamlayayım, sonra biraz okuyup tumba yatak yapayım!
*
tamamlanmamış işler bizi(beni) şişler! 
tamamlanmamış işler ufak ufak birikip, kafa bi dünya haline gelmeden, bahar temizliği yapmak iyi gelir diyorum kendime...
minik işlerden başlayayım...mesela, defne'nin resimlerinin hepsini dosya dosya saklamam mümkün değil, sevdiklerimi blogda arşivleyim diyorum, hatta demiyorum, yapmaya başlıyorum...en sondan başlıyorum tabi:)
*
defne resmi çok severek yapıyor, bence güsel de yapıyor ama annesi olduğum için de öyle görüyor olabilirim. neyse; severek, içinden gelerek resim yapması zaten yeterli benim için. (tek yapmam gereken, önüne malzemeleri koymak ve gerisini ona bırakmak...). bu sıralar ünlü ressamların resimlerine bakarak benzerlerini yapmayı seviyor. geçen gün babasıyla bir resim kitabı almışlar. (küçük ressamın çizim kitabı). bir gün oturdu masanın başına, seçtiği ressamların resimlerini bir çırpıda yapıverdi. ödevlerini de böyle yapsa, ne hoş olur bu dünya:)
defne'nin çalışmalarından bir demetle iyi geceler diyorum herkese...

geçen seneki takvimi iyi ki atmamışım, van gogh resmini yaptıktan sonraki keyfine diyecek yok!
bu da klimt!
karikatürmüş!
takı kutusunu boyarken...
küçük ressamın çizim kitabından
matisse!
miro!
defne: bu çok kolay, bu resmi çocuk bile yapar:)
matisse
defne: siyah beyaz sıkıcı, ben renkli yapmak istedim.
modigliani
kadının başını farklı açıdan çizmek istemiş.
degas

No comments:

Post a Comment