Featured Post

08 January 2012

amelie

Dünkü yazının "müzik arıyorum" başlığı, ferdi özbeğen'in "vefaaa arıyorum, doooost arıyorum..." şarkısı gibi olmuş:) 
İnsanın ruh hali çok değişken, dün ofiste damardan bir müzik ile kafayı dağıtmak istiyordum ancak yapılacak en iyi şey, hemen ofisi terketmekmiş. Zira  ofisten çıktıktan sonra, modum büyük ölçüde değişti. 
Neyse, gelelim bugüne... Sizinle, gecenin bu sakin, huzurlu saatlerine uyacağını düşündüğüm bir parçayı paylaşmak istiyorum. Amelie filminden, Yann Tiersen 'in sevdiğim bir parçası: La Valse! 
(Bu arada; Amelie filmi, benim en kıymetli filmlerimden biridir. Defne'ye, büyüdüğünde açması için, bir kutu hazırlayacağım. Kutuya bu filmi de koyacağım. O zamana dvd çalan bir alet kalır mı bilmiyorum ama bir yolunu bulur elbet Defne filmi seyretmenin...)
İyi dinlemeler, siz de sevdiğiniz müzikleri paylaşırsanız, gerçekten çok sevinirim:)

4 comments:

  1. Tahminimde yanilmamisim, ilk 3de kesin cikar amelie dedim.
    Ben de uykumun kacip kalktigim bu saatte pink floyddan wish you were here listemde olan sarkilardandir diyorum ve sasirtiyor muyum bilmiyorum.
    Ozellikle sozlerini bilip eslik edince tadindan yinmez bu sarkinin....
    Sebnem the Anonymus:)

    ReplyDelete
  2. benim oskarim ise "dvd çalan bir alet kalır mı bilmiyorum" cümlesine gidiyor.
    eger ilerde okursa defne en cok buna gülecek; "anne yaaa dvd calmak ne demek yaaa" diyerek.

    satici: buyrun hanfendi nasil yardimci olabilirim.
    füsun: simdi hani böyle kücük gri yuvarlak seyler oleyo da böyle onnari bir makinaya sokuyonuz.
    s: evet?
    f: hah iste o onlari caleyo böyle cok güyel müzikler dinliyoz, muviler seyrediyoz filan duvardaki büyük cerceveli seyden.
    s: evet efendim.
    f: hah iste ben onlardan alcam; kac para?
    s: marka düsündük mü?
    f: yok bilmiyom ben marka filan. caponlar iyi oluyormus sanirim, bi de alamanlar.

    beni blogdan atmazsiniz umarim dileklerimlen...

    ReplyDelete
  3. Masteroftheuniverse yorumcubasi olarak seni ciddiyede tesvike ve yapici elestiriye davet ediyorum. Dalga gecme leyn!

    ReplyDelete
  4. canım yorumcubaşım, gecenin bu vakti beni kahkahalarla güldürdü ya masterofuniverse, boşver, bırak geçsin dalgasını:)

    ReplyDelete