Featured Post

28 October 2013

3 güseller

Oğuz Aral, genç çizerlere "gereksiz taramalardan kaçının" diye öğüt verirmiş. Ben de yazı yazarken, gereksiz lafları budamaya çalışıyorum ama daha yolun çok başında hissediyorum kendimi...

Özetle, sizlere 3 güsel haber vererek iyi geceler dilemek istiyorum...

1. Baskasinema.com ile Bize Her Gün Festival Olacak:): Her gün bağımsız sinema izleyebileceğimiz sinemalarımız olacak:) Yıllardır bu işi, Beyoğlu Beyoğlu sineması sırtlanmış gidiyordu, bu işin büyümesi, destek bulması heyecanlandırdı beni. Muhtemelen çoğu festival filmi olacak. Festivalde kaçırdığımız filmleri bu sinemalarda izleyebileceğiz. Sayıları henüz az ancak artabilir. 1 Kasım'da Onur Ünlü'nün "Sen Aydınlatırsın Geceyi" filmiyle açılışı yapacaklarmış. Festivalde kaçırmıştım filmi, gelecek diğer filmleri de merak ediyorum!

2. Masumiyet Müzesi'nde Sesli Rehber Dönemi Başlıyor!: Hem de bu rehberde bize müzeyi Orhan Pamuk anlatacak. Yazar olarak çok sevdiğim Orhan Pamuk'un sesli rehberi nasıl seslendirdiğini çok merak ediyorum. Evet konuşmacı olarak çok akıcı bir konuşmacı olduğunu düşünmüyorum ancak bir kitabı kimse yazarından daha iyi aktaramaz diye de düşünüyorum...

Merak edenlere, Radikal'de Cem Erciyes'in Orhan Pamuk'la yaptığı söyleşisi...

Söyleşi metni için tık

3-Leyla ile Mecnun Ekibi "Ben de Özledim" ile Sahalara Döndü:): Leyla ile Mecnun'u bilenler bilir, absürd komedi deniyor yaptıkları tarz çalışmaya ama bunun da ötesinde birşeyler yapıyorlar bence:) Bu ülkede böyle kafaların olmasına seviniyorum. Geçen sene malum sebeplerden TRT'den ayrıldılar (ki bence bu kadar uzun süre orada devam edebilmeleri de takdire şayandı). Bu sene Star'da cuma saat 23.30'da "Ben de Özledim" dizisiyle sahalara döndüler. İlk bölüm biraz Leyla&Mecnun ile helalleşmek üzerine kuruluydu. İlk defa seyredenler sıkılmış olabilir, biraz hüzünlüydü de...Olsun, ben sevdim...Bakalım bu sene neler olacak?

Eskilerden...





Bu da Leyla ile Mecnun'la vedalaşılan final bölümü, merak edenlere...

No comments:

Post a Comment