Featured Post

10 April 2014

Bahar Temizliği

Sabah facebook'a şöyle bir göz gezireyim dedim. Takıldım kaldım, bir arkadaş blog yazıyormuş, onun yazıları okudum. Keyifli yazmış, hoşuma gitti. Hatta buraya da yazayım, okuyun isterseniz siz de...tık!
*
Sonra birkaç bloga daha baktım. Baktım bloglarda; g+, facebook, twitter vırt zırt bağlantısı gırla gidiyor.
"Hadi ben de blogumda birşeyler yapayım bari" dedim.
Aman demez olaydım, ne çok detay varmış.
1. "g+": Google+ yapayım dedim ama bu sefer google hesabım farklı bir hesabıma bağlanıyor, tüm kişisel bilgilerim blogda da görünüyor. İstiyor muyum? Hayır. Neye yarayacak g+ olmak, onu da pek kestiremiyorum ya...Neyse, o zaman geçiniz.
2. Popüler yayınlar: Başka blogları okuduğumda bunları okumak hoşuma gidiyor ama kendi bloguma baktığımda, populer blog yazılarımın, google'da en çok aranan başlıklar olması sebebiyle, popüler olduğunu görüyorum. İstatiksel popülerlik...Benim en sevdiğim yazılarım bunlar mı? Kendim seçemiyor muyum popüler sayfalarımı? Neyse, şimdilik koydum sayfama bu popüler yayınları ama her an çıkarabilirim.
3-Search: Bazen arama yapıyorum blog sayfalarında. Kendime kolaylık olsun dedim.
4-Etiketler: Bu etiketleme işini de daha yeni öğrendim sayılır. Eski yazılarımdan itibaren yazıları konu başlıklarına göre etiketlemeye başladım. Bitirince sevineceğim.
5-Fotoğraf: Pek bi karanlıklarda kalmışsın sanki Füs. Yeni bir foto koysam iyi olacak...

İşte böyle düşüncelerle zaman geçip gidiverdi.

Kendi halimde yazıp giderken, kaşındım ama sonuç pek değişmedi sanırım:)

Çok merak ediyorum, insanlar hem facebook, hem twitter hem instagram hem linked-in hem vırt hem zırt nasıl takip edebiliyorlar? Bunları takip ederlerken, yaşamaya, iş yapmaya nasıl fırsat bulabiliyorlar?

Ben pek iyi değilim bu sosyal medyayı takip işinde, yakaladığım kadarı bana yetiyor belki de, öyle öyle...

Ne yazacaktım bugün, ne yazdım? En iyisi; ben önce şu maillerimde, blogumda, evde bahar temizliğini yapayım, sonra tekrar geleyim...Hadi sağlıcakla kalın...

konu başlığına uysun diye...










No comments:

Post a Comment