Featured Post

21 December 2011

aşk mı? özgürlük mü?

Yorgunum. Kısa yazacağım.
Bugün işe gittiğimde, ofisteki genç arkadaşların odalarındaki tahtaya aşağıdaki 2 soruyu yazdıklarını gördüm.
Üzerinde konuştuk biraz. Her gün bir söz yazacaklarmış tahtaya...Bakalım neler çıkacak?  Bugünkü konu eğlenceliydi...

Biliyorum geyik ama sizce hangisi? Yani birinden birini seçmek durumunda kalsanız?
İkisi bir arada mümkün mü? Yoksa aşık olan zaten özgürlüğü umursamaz mı? Bir nevi gönüllü tutsaklık?Kadın erkek bakış açısına göre cevaplar değişir elbet. Bana göre özgürlüğün bittiği yerde aşk da biter. Tabi özgürlüğün tanımı da önemli... Neyse konu uzun, gece kısa ve de uykum var.

*
Damardan bir Model şarkısıyla hepinize iyi geceler diliyorum:)



Not: Her fotoğrafta imzamı atar gibi bir ışık patlatıyorum ya, pes diyorum kendime!

8 comments:

  1. son haftada (mübarek kirismis haftasi) öyle "uykum geldi", "yatmadan ik isatir yazayim", "ay TSI kacirdim GMT'ye göre ama hala gün bitmedi"..... istemiyorum.

    aksam yemegini ye, yazini yaz.
    deger ver biz okurlarina.
    lütfen.
    basel'den istirham ediyorum.

    ReplyDelete
  2. her gün blog yazacağım demek biraz iddialı olmuş edim ama verdik bi kere bir söz, hem kendimize, hem de siz değerli okuyucularımıza:), elimizden gelenin en iyisini yapacağız:) anlaşma kaç?
    mübarek haftada sizlerle taçlandıracağız bu sayfaları...

    ReplyDelete
  3. valla senelerin verdigi ozgurlukten bikmis ben tabiki de ask diyorum...ama bakarsin bi gun ondan da bikarim?

    ReplyDelete
  4. budum, ilk yorumu ben zannedetmissin, kirildim :) ben seni er zaman destekliyorum luffen.
    birazcik ozgurluk bolca da ask diyorum.

    ReplyDelete
  5. aaa gerçekten sen sanmıştım ilk yorumu edim:) anonimin kim olduğunu tahmin etmek de eğlenceli oluyor aslında...nasıl atladım fır'ı?
    fulya sen de güldürdün gene:) aşk olsun!

    ReplyDelete
  6. bir de benim aklima "sence tavuk mu yumurtadan cikmistir yoksa yumurta mi tavuktan?" diye sorulan horoz fikrasi geldi.
    cok mu art niyetliyim hakim bey?

    ReplyDelete
  7. işte super bir bakış açısı:) dur ben sedat'ı da dahil edeyim bu yorumlaşmalara...

    ReplyDelete
  8. kaybolmayan sakız istiyoruz ! şimdi aşk bile bile tutsaklıktır diye bi reklam sloganı vardı. bence budur. özgürlüğünden vazgeçme değil de fedakarlık etmeden aşk olmaz. hadi aşk olur da evlilik olmaz gibime geliyor.

    ustam bana az aşk az özgürlük bi de kuru ver cacıkla !

    ReplyDelete