Featured Post

26 December 2011

teleportasyonizm

gecenin 12si.
alınan alkol bünyeye çok güzel karışmış, kafa duman.
'dirty food' olarak seçilen fried chicken da yenmiş, açlık bastırılmış.
bir köyü aydınlatacak kadar kalori bünyede; uyuyabilme ihtimali sıfıra yakın.
hanım* ablasıyla alemlere akmış.
anneleri iyi bıraktık.
futbol, küfür, siyaset, dünyayı kurtarma.
sanki 20 yıl öncesinin haftasonu toplantısına ışınlanmışım.
dert yok, tasa yok.
oo la la.
ama gelen telefon dağıtıyor bu sanal gerçekliği.
abim, canavarın kulağının ağrıdığını, ne yapması gerektiğini soruyor.
hoppaaaalaa; bu yoktu evrenle yaptığımız anlaşmamızda;
oysa ki 12 saatliğine 90'lı yıllara ışınlanacak, dertsiz tasasız bir gece sonunda sızıp, sabah baş ağrısıyla uyanıp, bünyeyi çaya, poğaçaya verecektik?
e ne oldu şimdi? canavarın ara sıra ağrır kulağı.
bazen kendiliğinden geçer.
bazen de antibiyotik aldırmak gerekir o küçük bünyeye, her seferinde 'acaba vermesek de geçer miydi?' açmazını yaşatarak bize...
abiyle şimdilik aksiyon almama, sabahı bekleme ve şiddetlenmesi durumunda alarm seviyesine geçme konusunda anlaşıyoruz.
gece yarısını 2 saat geçe yataklara dağılıyoruz.
2 kişi salondaki L koltukta kalıyor, 2 kişi ev sahibinin yatağına geçiyoruz.
uyumak yaklaşık 4 gibi mümkün oluyor sohbet, kahkaha ve küfürden.
0630'da gelen telefonla da tüm büyü komple dağılıyor.
ağrı artmış.
hemmen atlanıp gidiliyor hastaneye.
o gözyaşları karşısında hiç bir şey yapamamak, ona sarılınca acısının geçtiğini ummak, öpücüklerinin onun acısını damla damla azalttığını düşünmek; büyümüş olmanın belki de hissettirdiği en büyük çaresizlik...
neyse.
kulak iltihabı, antibiyotik (maalesef) ve ağrı kesici.
ateş de kontrol altında.
öğlen de uyuduk mu sana üstüne birlikte 2 saat, oooo la laaa.
önümüzdeki maçlara bakıcaz artık.
yeni ışınlanma seansımı mart'a planlıyorum.
hadi bakalım.

*: misafir blogger olduğum çok açık deyil mi? ama foto orcinal sahibinden ;)


4 comments:

  1. bu blog kesin güzel bir şey. Yaa o kadar zaman oturduk şu 2 gün sizle Fıratım, şunu Füsunun bloğundan öğreniyorum. Yoksa bu senin mühendizçi maximum verim hesaplarından mı böyle, bilmiyorum:-)
    Mit

    ReplyDelete
  2. teleportasyonizm ne demek?
    bloguma misafir olmana çok sevindim, bir de adını yazsaydın be fıradım, pek gizemlisin...
    not:dünkü foto hamama giden 4 kadının mutluluğunu yansıtmaktadır:)

    ReplyDelete
  3. kadin deil sultan :) ben cektim :)

    ReplyDelete
  4. doğru diyon, feel like a sultan diyorduk ama benim hürremliğim hamamdan sonra uçup gitmiş edim:)

    ReplyDelete