Featured Post

25 December 2011

evdeki hesap...

Bugun,isle ilgili bir yere, kisa sureli ziyaret yapacaktim ya da ben kisa surecegini dusunuyordum!
Istanbul trafigini hesaba katmamistim tabi.Isim gercekten kisa surdu ancak tum gunumu trafik sebebiyle arabada gecirdim:(
Bu yuzden ne arkadaslarimla gorusebildim ne de cok katilmayi istedigim Emek Sinemasi'ni Yasatma yuruyusune katilabildim.
Hayatimda ilk defa bir yuruyuse katilacaktim.Film festivallerini sevmemde cok emegi olan Emek'e,kucuk de olsa bir destek vermek istemistim.Facebook'tan bile yuruyuse katilim cagrisi yapmistim,gidemedigime cok uzuldum.Umarim cok katilimli ve etkili bir yuruyus olmustur!
Hos trafikte kalmasam bile,Defne bir karin agrisi surprizi yapmisti,basta cok telaslandik ama neyse ki su an iyi:)
Anlayacaginiz, gun cok planladigim gibi gitmedi ancak Defne babanneye gidince acildi,bir dans gosterisi bile sundu bize.O kadar cok dans etti ki,sonunda “anne benim gene karnim agriyor” dedi.
Cok uzun zamandir kayip olan bir yuzugumu sans eseri babannelerde bulmam da gunun surprizi oldu:)
Su an Defne ile yataktayiz,yatakta telefondan yaziyorum kacamak kacamak:)Amma soz vermisim kendime,yazmayinca huzurlu uyuyamiyorum:)
Hadi iyi geceler,

No comments:

Post a Comment